09.09.15

Mina ja minu suurepärased saavutused

Juba väga-väga ammu aega tagasi valmisid mul kirsi-tšillimoosid. Mäletate küll esimest laari, näitasin ka siin ja sildil ajas üks kirjaviga teist taga :) Kuna moos maitses megahästi ostsin 10 kg kirsse, et seda maiust veel teha. AGA, esiteks te ei kujuta küll vist ette mis on 10kg kirsse puhastada kividest. Ulme. Ma arvan, et köögiseinal on mahla kehvemateks päevadeks siiani. Teiseks nad tõmbusid keemise käigus nii-nii kokku. Pmst ma sain ca. 10-12 pisikest purgikest moosi. 
Selleks, et moos ei oleks liiga vedel eemaldasin suurema vedeliku ning lisasin sellele veel veidi suhkrut, et saaks valmida selline hõrgutis nagu tšillisiirup. Ma ei ole ise seda veel proovinud, kuid usun, kastmete sisse kulub see marjaks ära. Mingi punane lihakaste pasta juurde. Mmmm, kui ma ei oleks nii laisk nagu ma olen, siis läheksin seda praegu tegema :)

NB! Nii moosid kui ka siirupid on pakkumises. Küsi lisa mulle kirjutades või helistades. Noh, kui huvi tunned :)
Kahjuks ma tegin need mütsid nii väiksed, et suurtele purkidele mõeldud mütsid läksid eeli-eeli väikestele purkidele peale. Paber sai ka otsa ja siis need suured purgid jäidki natuke alasti :)


Lõppude lõpuks sain valmis ka FB grupi "Teeme koos" aktsiooniga kaasa minnes valminud randmekad. Neid oli päris keeruline teha, kuna kudumiseks kasutatavad nüansid olid hoopis teistsugused kui need, millega mina olin harjunud. Pikk lause lühidalt - koolis õpetati teistmoodi. Silmuste mahakudumine toimus näiteks nõela abil, seeläbi tuli ülemine äär selline, et venib piisavalt aga ei hakka lokkama. Pöial oli samuti veidi teist moodi, kuid hästi loogiline. Samas tulevikus kasutan tõenäoliselt vaid sooniku äärte kudumise tehnikat ja muu teen ikka "enda moodi." 
Reklaami tehes võiksin öelda, et võin ka teile need teha, kuid sel juhul tuleks arvestada vähemalt kolme nädalaga - mul on ju nii "pingeline" töö. 

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...