13.02.16

Käsitöö postitus: Klapiga kindad

Nii umbes sama palju aastaid, kui ma olen Maiat tundnud on ta kutsunud mind Hiiumaale ja ma pole sinna kunagi jõudnud. Ja ei saa jätta mainimata, kui piinlik mul on. Umbes sama kaua olen ma lubanud talle ka klapiga kindaid. Nüüd, kui ta sai aastake vanemaks ja jõulud peale tulid tahtsin teda üllatada ühtede päikseliste klapiga kinnastega. Muidugi unustasin ma kingi talle külla minnes esimesel korral maha nii, et juba jõuludeks valminud kindad sai ta kätte veebruari keskel. Aga parem hilja kui mitte kunagi - onju. 

Ja kui üks lubadus sai täidetud, siis ma loodan siiralt, et 2016.aasta suvel jõuab saarlane ka hiidlasele külla tema kodusaarele ;)

Materjal: lambavill
Vardad: nr 2
Idee: loomingulisus :)

Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...