13.01.18

Käsitöö postitus: Kaisukas "Draakon"





Jõulude ajal müüs emps paar mu kaisukat ning soovitas neid juurde teha. Jõulude ja aastavahetuse vahel oligi mul hetk aega, et midagi proovida. Kuna soovitati teha ka midagi muud kui jänesed, siis mõtlesin teha Karu. Samas polnud ma väga karu lainel.

Seega otsustasin teha Draakoni. Soovisin teha pead natukene teise kujuga ja mõtlesin, kust leida juhendit. (Mina ja juhendit :) ). Suhteliselt kiirelt tuli mulle meelde, et emps (jällegi), kinkis mulle kunagi Mari-Liis Lille raamatu "Kaisulooma kirg." Häguselt meenus, et seal oli üks draakon. Ja nii oligi. Mõtlesin, et heegeldan pea sealse juhendi järgi. Minu probleem seisnes aga selles, et seda heegeldati pealaelt alla. Seega lugesin juhendi järgi ning alutasin siiski alt üles (kaelast pealaeni) heeleldamisega. Niiviisi heegeldades, on mõnusalt lihtne teha ka seda auku pea sisse, kuhu mahub ilusti näpp, et mängida.

Seelikuosa soovisin taaskord teha "mandalana." Seega otsisin mustrit, mida saaks enda soovide järgi veidi muuta ning samas oleks see erinevate värvidega heegeldades siiski efektne. Pinterest (LINK) andis kiirelt tulemuse. Kasutasin pildil olevat alumist ringi seeliku heegeldamisel. Aga ma ei jälginud seda 100% ning tegin suures osas muudatusi, mis minule sobisid. Seelikuosa ei heegeldanud ma seekord ka eraldi vaid koheselt pea külge. Vähendasin nõelatöö osa :)


Lõpuks olid seelik ja pea valmis. Ning mis draakon see ilma "luuplaatideta" ehk "sakkideta" oleks. Jällegi võtsin heegeldamisel appi Lille raamatu. Lugesin temapoolse juhendi läbi ning mugavdasin seda enda soovide järgi. Ma olen nii halb juhendite järgija nii toidutegemisel kui ka käsitöös nagu välja tuleb ;)


Sakid said valmis tuli teha veel näoke ja valmis see nunnukas saigi. 

Ilunumbrid:
  • pikkus pealaest seeliku ääreni ca 26 cm
  • seeliku diameeter ca 37 cm
  • valge lõng on mohäär, kollane ja heleroheline lõng on täis villane, tumeroheline on akrüül




Kommentaare ei ole:

Beebimüts

  Alusmaterjal: ☝ Heegelnõel nr 3.5 ☝ Valge mohäärlõng ☝   Valge "tavaline" lõng ☝   Õmblus-/Sukanõel Pistete selgitused: ah -...